+45 89 87 56 07

Om Royal Brinkman

  • Sendt den
  • 0
Om Royal Brinkman

Royal Brinkman er Leverandør, installatør og rådgiver til professionelle gartnerier. Virksomheden fik tildelt udmærkelsen 'Royal' i 1985, da den fejrede sit 100-års jubilæum. Royal Brinkman, som blev grundlagt i 1885, har været aktiv i gartneribranchen i mere end 130 år.

Royal Brinkman er Leverandør, installatør og rådgiver til professionelle gartnerier. Virksomheden fik tildelt udmærkelsen 'Royal' i 1985, da den fejrede sit 100-års jubilæum. Royal Brinkman, som blev grundlagt i 1885, har været aktiv i gartneribranchen i mere end 130 år. Hr. C. Brinkman startede den gang forretningen i en bygning i 's-Gravenzande med at sælge varer som f.eks. 'Sparrietouw', som er en type reb til bundtning af asparges, kasser og presenninger på Westland-pramme. Siden da er Royal Brinkman blevet en af verdens største og mest anerkendte leverandører i gartneribranchen.

Royal Brinkman – Leverandør, installatør og rådgiver til professionelle gartnerier 
For at forblive levedygtig i fremtiden følger virksomheden den globale udvikling, og mere specifikt, tendenser og udviklinger i den internationale gartneribranche. Royal Brinkmans strategi blev revideret og omdefineret i 2014.
 

Vision
Royal Brinkmans vision er indeholdt i følgende seks centrale erklæringer:

Royal Brinkman er en international leverandør til gartneribranchen med stærk lokal repræsentation i de vigtigste gartnerilande i hele verden.
2. Kyndige medarbejdere fra Royal Brinkman tilbyder specialiserede produkter og løsninger til professionelle gartnere, der arbejder med overdækket dyrkning.
3. Royal Brinkman leverer produkter, systemer og tjenester inden for afgrøderotation, plantepleje, beskyttelse og desinfektion af planter, emballage og design, mekanisering, tekniske projekter og andre serviceprodukter.
4. Royal Brinkman tilbyder et stort udvalg af produkter med et stærkt fokus på bekvemmelighed, tilgængelighed, anvendelse og leveringssikkerhed.
5. Royal Brinkman udvikler nye løsninger og applikationer til kunder ved at indgå strategiske partnerskaber og eksklusivt samarbejde med producenter.
6. Den viden, Royal Brinkman har om sine kunders behov og deres dyrknings- og driftsprocesser, bidrager aktivt til kundernes driftssikkerhed.


Mission
Global specialist in horticulture

Royal Brinkman vil yde sine kunder optimal service på syv forskellige områder: Afgrøderotation, plantepleje, beskyttelse og desinfektion af planter, emballage og design, mekanisering, tekniske projekter og serviceprodukter.

Eventuelle anliggender, som kunderne måtte have, vil blive behandlet på en "kundetilpasset" måde via kontorer eller forhandlere eller ved hjælp af salgsmedarbejdere og specialister samt en effektiv og godt designet webshop. God og effektivt fungerende logistik er nøglen til yderligere succes. Ydelsen af teampræstationer er det, der gør forskellen.
 

Kerneværdier 
Royal Brinkmans kerneværdier er:
Driftssikkerhed - Bekvemmelighed – Produkt-/servicetilgængelighed – Praktisk ekspertise – Leveringssikkerhed

Disse fem kerneværdier udgør en central del af Royal Brinkmans serviceydelse til deres kunder:

• Tilbyde driftssikkerhed: Øge kundernes effektivitet og reducere deres produktionsrisici.
• Tilbyde bekvemmelighed: Bekvemmelighed ved valg, bestilling, levering, administration osv.
• Tilbyde produkters/serviceydelsers tilgængelighed: Det rigtige produkt på det rigtige sted til den rigtige pris.
• Tilbyde den korrekte praktiske ekspertise: Layout, mængde og effektiv anvendelse.
• Tilbyde leveringssikkerhed: Produkt, kvalitet, mængde, emballage, leveringstidspunkter, placering og dokumentation.

Kommentarer

Vær den første til at kommentere...

Efterlad en kommentar
* Din e-mail adresse vil ikke blive offentliggjort.
* Obligatoriske felter